HV2 Heavy Cotton


100% Heavy Cotton


Jenis kain : 100 % Heavy Cotton/Cotton Canvas/English Cotton ~ tebal dan bermutu tinggi

Macam-macam kegunaannya..

antaranya Totebag, clutch~aneka jenis bag...
Langsir..~aneka patern..
Sarung kusyen /sofa~ aneka patern
cadar juga boleh..sangat tahan lasak...
dan banyak lagi...akan di update dari masa ke semasa...
Email saya : cdiesha@gmail.com

Saya juga menerima tempahan menjahit langsir..sila email untuk keterangan lanjut..

HV2 Heavy CottonSocialTwist Tell-a-Friend



Siapa Diesha

My photo
Saya seorang ibu sepenuh masa..saya minat menjahit dan berkraf...blog ini tentang dunia saya..jika berminat dengan airtangan saya...sila hubungi melalui email : cdiesha@gmail.com atau facebook : Butik Online Diesha

Followers

Cara Pembayaran

Maybank
CIMB

Maklumat akaun akan dihantar melalui email kepada pembeli yang berminat sahaja




Colors Catalog by Maya